Παρασκευή 14 Ιουνίου 2013

Επιστολή στον αρμόδιο ΓΓ του ΥΠ.ΟΙΚ για τα σχέδια συγχώνευσης υπηρεσιών των Δ.Ο.Υ. του Νομού μας

Με επιστολή του προς τον αρμόδιο για τα έσοδα και τις Δ.Ο.Υ. Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου Οικονομικών, ο Γιώργος Καρασμάνης επανέρχεται στο θέμα των σχεδιασμών για συγχώνευση των τμημάτων Δικαστικού και Ελέγχου και των Δ.Ο.Υ. του Νομού μας. 
Του επισημαίνει για ακόμη μια φορά ότι η Κυβέρνηση, σεβόμενη την ιδιαιτερότητα της Πέλλας τα Γιαννιτσά να είναι η μεγαλύτερη πόλη και πρωτεύουσα η Έδεσσα, αποφάσισε την αυτόνομη λειτουργία των δύο Δ.Ο.Υ., υπογραμμίζει ότι οι πολιτικές αποφάσεις πρέπει να εφαρμόζονται στο ακέραιο και όχι επί μέρους ή επιλεκτικά και υπενθυμίζει τη δέσμευση του Γ.Γ. προς τον ίδιο τον Βουλευτή, ότι το σχέδιο συγχώνευσης σε ό,τι αφορά στο Νομό μας θα επανεξεταστεί.
Επισυνάπτεται η επιστολή:

Κύριε Γενικέ,

Σε συνέχεια της πρόσφατης ενημέρωσης που σου έκανα, με αφορμή τα σχέδια του Υπουργείου Οικονομικών για συγχώνευση των δύο τμημάτων Δικαστικού και Ελέγχου, των Δ.Ο.Υ. Έδεσσας και Γιαννιτσών, επανέρχομαι με την εις χείρας επιστολή μου, για να σου υπενθυμίσω και εγγράφως, τις θέσεις μου πάνω σ’ αυτό το πολύ σημαντικό ζήτημα.

Όπως σου έχω ήδη επισημάνει, ο Νομός μου έχει την αποκλειστική για τη χώρα μας ιδιαιτερότητα, τα Γιαννιτσά να είναι η μεγαλύτερη πόλη του και πρωτεύουσά του η Έδεσσα. Αυτήν την ιδιαιτερότητα αναγνώρισε και σεβάστηκε η Κυβέρνηση, με την απόφασή της να αφήσει να λειτουργούν αυτόνομα και οι δύο Δ.Ο.Υ.

Θεωρώ αυτονόητο, ότι αυτή η απόφαση θα τηρηθεί, όχι επιμέρους και επιλεκτικά, αλλά στο ακέραιο, όπως αρμόζει σε μια ευνομούμενη χώρα όπου πολιτικές αποφάσεις δεν είναι δυνατόν να ανατρέπονται από τη μια μέρα στην άλλη. Είναι συνεπώς ηθικόν και πρέπον, αλλά και απαίτηση της τοπικής κοινωνίας μας, η λειτουργία των δύο Δ.Ο.Υ. να συνεχίσει να είναι αυτόνομη συνολικά, σε όλα τα επίπεδα των υπηρεσιών τους.
Σου εκφράζω την ικανοποίησή μου για το γεγονός ότι κατά την πρώτη παράθεση των επιχειρημάτων μου, με διαβεβαίωσες ότι το σχέδιο συγχώνευσης σε ό,τι αφορά στο Νομό μας, θα επανεξεταστεί και, τόσον εγώ όσον και οι συντοπίτες μου, ευελπιστούμε βάσιμα ότι αυτό θα οδηγήσει σε μια δεύτερη σκέψη σοφότερη από την πρώτη.

Με εκτίμηση

Γιώργος Καρασμάνης

Δεν υπάρχουν σχόλια: