Δευτέρα 10 Ιουνίου 2013

Χωρίς σφυγμό, χωρίς ανάσα ... η τελευταία προσπάθεια.

Κι ενώ τα λεπτά, οι ώρες και οι μέρες περνούν βασανιστικά χωρίς ορατή λύση για την επιβίωση του συλλόγου, σκέφτομαι να πάρω ακόμη μία τελευταία πρωτοβουλία σωτηρίας, προκειμένου να σωθεί οτιδήποτε κι αν σώζεται... Η πρωτοβουλία αυτή ή οποιαδήποτε άλλη εφικτή, ίσως θα έπρεπε να είναι πρόνοια άλλων για να αποφευχθεί αν μη τι άλλο και η σύνδεση του ονόματός τους με μια μαύρη σελίδα στην ιστορία του συλλόγου. Γιατί μπορεί τα στόματα να έμειναν ερμητικά κλειστά στις ΓΣ για το καλό του συλλόγου και όχι μόνο, αλλά η ιστορία δυστυχώς για όλους μας είναι «αμείλικτη», πολύ «φλύαρη» και δεν χαρίζεται σε κανέναν... Και για να μάστε στην επικαιρότητα, καλό το success story που φτιάχνει ο καθένας με το μυαλό του, αλλά να βλέπουμε και μεις οι υπόλοιποι και ένα happy end για να μην εξελιχθεί σε disaster story...
Με την πρώτη και μοναδική διοικητική πρόταση στην ΓΣ να πέφτει στο κενό, ο σύλλογος έχει μπει για τα καλά στο «τούνελ» της αβεβαιότητας και της απαξίωσης. Δεν υπάρχει δυστυχώς η παραμικρή επίσημη πρωτοβουλία από κανέναν, ώστε να «θυσιάσει» προσωπικά το ελάχιστο για να επιτευχθεί σολλογικά το μέγιστο. Δεν υπάρχει σφυγμός, δεν υπάρχει ενδιαφέρον, δεν υπάρχει συνείδηση για την «καταστροφή» που είναι ήδη μπροστά μας. Δεν νοιάζεται κανείς αν πέφτουμε στον γκρεμό... Δεν νοιάζεται κανείς για την νεολαία μας, που θα της στερήσουμε τον δικαίωμα και την επιλογή στο ποδόσφαιρο και την άθληση. Δεν νοιάζονται ούτε ακόμα αυτοί οι ίδιοι οι γονείς...
Και ζηλεύω ειλικρινά όταν βλέπω χωριά πολύ μικρότερα από το δικό μας να ζουν, να αγωνίζονται, να εμπνέονται και να εξιτάρονται για το σύλλογο τους. Κι επειδή αφορούν αυτοί οι σύλλογοι νέους ανθρώπους και παιδιά, αυτό αποκτά μεγαλύτερη σημασία και αξία... Το είδα στους πρόσφατους πανηγυρισμούς της Δόξας Πενταλόφου των 2000 κατοίκων με την άνοδο στην Γ' Εθνική... Του Ηρακλή Αμμουδιάς των 1100 κατοίκων που «μετακόμισε» ολόκληρο το χωριό στην Χρυσούπολη για το μπαράζ με τον Πεντάλοφο...  Του Μακεδονικού Ίδας των 800 κατοίκων, με την ανακατασκευή του γηπέδου... Του Αχιλλέα Νεοκάστρου των 1200 κατοίκων, που κυνήγησε το όνειρο της ανόδου στην Γ' Εθνική μέχρι το τελευταίο παιχνίδι... Του Μ.Α. Βαφειοχωρίου των 800 κατοίκων, που τον είδαμε στον όμιλο του Αλμωπού για τα μπαράζ ανόδου... Του Άρη Ακροποτάμου των 700 κατοίκων που έφτασε μια ανάσα από τον τελικό Κυπέλλου Ερασιτεχνών Ελλάδας...Αυτά είναι μερικά φωτεινά παραδείγματα που μου ήρθαν στο μυαλό και πολλά άλλα κοντά ή μακριά μας... Στην αντίπερα όχθη η δική μας ομάδα των 3000 κατοίκων και αναλογικά των πολλών φιλάθλων, που βρίσκεται μια ανάσα από μία ακόμη σκοτεινή περίοδο, όπως συνέβει και πριν μερικά χρόνια.

Η τελευταία αυτή προσπάθεια δεν έχει να κάνει με επαφές σε διοικητικό επίπεδο για την εξεύρεση σχήματος... Αυτές μας τελείωσαν και μας υποχρέωσαν με το ενδιαφέρον τους! Θα υπάρξει μία πρωτοβουλία συγκέντρωσης ποδοσφαιριστών, ώστε να ανταλλάξουμε όλοι μαζί απόψεις και σκέψεις και να προσεγγίσουμε τις διαθέσιμες λύσεις που υπάρχουν. Η συγκέντρωση αυτή θα γίνει στην Πέλλα και προσδιορίζεται χρονικά στο διάστημα από 17 μέχρι 23 Ιουνίου 2013, σε μέρα και ώρα που θα βολεύει σε όλους τους προσκεκλημένους και ενδιαφερόμενους που θα ειδοποιηθούν προσωπικά. Κι αυτό θα γίνει, αν δεν μεσολαβήσει κάτι ευχάριστο ή δυσάρεστο που μπορεί να ανατρέψει, να αναβάλλει ή να ματαιώσει αυτή την πρωτοβουλία.

9 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Γράφεις Πέτρο το εξής: "Δεν νοιάζεται κανείς για την νεολαία μας, που θα της στερήσουμε τον δικαίωμα και την επιλογή στο ποδόσφαιρο και την άθληση." Και εγώ απαντώ:ποιος σου είπε ότι το δικαίωμα στο ποδόσφαιρο και την άθληση συναντώνται μόνο σε ομάδες της Α1 με 50.000 ευρώ μπάτζετ όπως ήταν τόσα χρόνια ο Μ.Α.; Μπορούν να παίζουν οι νέοι μας στην ομάδα του χωριού για να αθλούνται, ανεξαρτήτως κατηγορίας που θα αγωνίζεται. Σιγά να μην μαζεύετε πάλι 50.000 να τα μοιράζετε σε μισθοφόρους ποδοσφαιριστές. Επομένως οι νέοι έχουν διέξοδο αν το επιθυμούν.

αμπαλος είπε...

που ειναι ρε αυτος ο λεφτας προεδρος κουλης γιατι κρυβεται!μολις επεσε η δουλεια στο φαρμακαδικο και σταματησαν οι λαμογιες με τον αρχιδιατητη πρωην τωρα βριζει τους χωριανους.ξεχασε οτι οι χωριανοι τον εκαναν ανθρωπο ετσι ειναι ομως επιασε η ψειρα κοκκαλο... (λεει η παροιμια).

Ανώνυμος είπε...

ΦΙΛΕ 7:35 ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΑΝΕΣ ΤΙ ΝΑ ΤΙΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΕΠΙΣΗΜΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ?

ΜΑΥΡΗ ΧΑΡΑΔΡΑ είπε...

Ολα τα περιμενα απο αυτο το χωριο αλλα και για τον κουλη να μιλανε ετσι δεν το περιμενα!! Ο ανθρωπος καταστραφηκε για αυτη την ομαδα και απο αυτους τους πελλιωτες που λες οτι τον εκαναν ανθρωπο..... Ελεος ρεεεεεεε!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

velos kairos na stamathseis an einai na kaneis kati kanto mh dineis vhma ston kathe pikrameno kai se kathe vlhma na grafh paparies gia atoma pou exoun prosferh sthn omada ektos an ayto thes.theories 1000 praeis omws 000000000

Πέτρος Κάνος είπε...

8:05' επειδή οι δικές μου προτάσεις δεν υλοποιούνται «ως δια μαγείας» και χρειάζονται διαβούλευση και συναίνεση άρα και χρόνο, σε παρακαλώ κατέθεσε εσύ την δική σου ρεαλιστική, εφικτή και άμεσα εκτελεστή πρόταση, ώστε να έχουμε λύση ακόμη και σήμερα και σε διαβεβαιώ ότι θα σε στηρίξουμε με όλες μας τις δυνάμεις.
Αν δεν τόχεις καταλάβει οι προτάσεις που κατέθεσα έχουν να κάνουν με πρακτικές άμεσα υλοποιήσιμες λύσεις που βολεύουν και σένα και όλους και όχι θεωρητικές προσεγγίσεις. Πολύ ευχαρίστως να εγκαταλείψω κάθε προσπάθεια, αν έχεις να προτείνεις κάτι και δεν ανήκεις σ' αυτούς που ένιψαν τας χείρας τους και περιμένουν το μοιραίο...

ο απεναντι είπε...

ρε αμπαλε ενα θα σου πω...παροιμια οπως κι εσυ... οσα δεν φτανει η αλεπου τα κανει κρεμασταρια!!!! κι επειδη εσυ δεν μπορεις να φτασεις ουτε μια τριχα απ τα κακαλα του σταυρου σαλτα και αυνανισου αγορακι μου.απο τετοια τσουτσεκια σαν εσενα τετοιες μαλακιες θα ακουμε παντα...

Σταύρος Κούλης είπε...

Ερίτιμε κύριε αμπαλε,
(κρατώ την ορθογραφία σας)

Δύο τινά μπορεί να συμβαίνουν στην περίπτωσή σας.
Ή με γνωρίζετε εκ του σύνεγγυς , οπότε θεωρώ πως θα ήταν
προτιμότερη η δια ζώσης κριτική,
ή δε με γνωρίζετε καθόλου, οπότε αρκείστε στα σχόλια των 11:30 π.μ.
που λαμβάνουν και ελάμβαναν, εσαεί και καθημερινά, χώρα,
στον πεζόδρομο του χωριού μας.
Διερωτάσαι κύριε αμπαλε (κρατώ την ορθογραφία σας), που είμαι;
Εδώ είμαι κύριε αμπαλε! (κρατώ την ορθογραφία σας)
Εσείς που είστε και κυρίως ποιος είστε;
Αφ΄ ης στιγμής, σε ένα ουδέτερο post, καταφέρεστε εναντίον μου,
δεν είναι εύλογο να αναρωτηθώ, σε τι σας έχω φταίξει
και ειδικότερα σε τι έβλαψα το χωριό μου!
Εγώ αυνάνα, κύριε,
έκαμα κακό στο χωριό και δεν εντρέπεσαι που γράφεις,
ανερυθρίαστος ων, πως εξυβρίζω το χωριό το δικό μου,
των γονιών μου και των παππούδων μου;
Όφη φαρμακερέ, κρυψίνοα, κύριε,
ένα σχόλιο ανέβασα προ ημερών στο παρόν διαδικτυακό βήμα
καυτηριάζοντας τη στάση
του « ποδοσφαιρικού χωριού», όχι του χωριού μας αυτού καθεαυτού!
Διατελείτε εν τρικυμία επί τω κρανίω! Κύριε!
Δεν σας επιτρέπω κύριε, δεν σας επιτρέπεται κύριε,
μόνο και μόνο του γεγονότος, πως έχω άποψη περί τα ποδοσφαιρικά
δρώμενα του χωριού μου και που κάποτε έδωσα ό,τι είχα και δεν είχα
για αυτή την ομάδα, να με λοιδορείται και να με διαπομπεύεται δημοσίως!
Δε μου αξίζει, κύριε «αμπαλε», αυτή η ατίμωση!
Καταλαβαίνω πολύ καλά, ορμώμενος από την
αλλοπρόσαλλη ορθογραφία σας και το ακατάληπτο συντακτικό σας
πως πρόκειται για κάποιον άνθρωπο κακό, μνησίκακο και ανόητο
και το βασικότερο ημιμαθή.
Δε φταίω όμως εγώ!
Απευθυνθείτε στο δημιουργό σας!
Ακροτελευταίως, θα ήθελα να μου δώσετε το δικαίωμα και να μου
επιτρέψετε να γνωρίζω καλύτερα από εσάς πως κινείται η επιχείρηση μου!
Άλλωστε αυτό αφορά εμένα και την οικογένειά μου
και κανέναν πούστη, «αμπαλο»!
Πάντως σου δίνω συγχαρητήρια,
αυτό που ήθελες το πέτυχες,
ξέρεις ποιος είμαι και τι είμαι και πως αντιδρώ!
Πάντα είχα το θάρρος της γνώμης μου και πάντα υπογράφω
τα κείμενά μου.
Τιμή μου και καμάρι μου!
Ήδη κάνω αγώνα προκειμένου να αποζημιώσω το χωριό για
το κακό που του προξένησα
Όσο για εσάς κύριε άμπαλε, πραγματικά λυπάμαι!
Είστε αξιοθρήνητος!

Ανώνυμος είπε...

3 παρατηρησεις!
1. ενω δεν εχουμε καμια σχεδον ομαδα σε εθνικη κατηγορία διαλύοντε ομαδες κολοσοι στα τοπικα.Ευθυνη της επς.
2.Προστατεψτε το Κουλη και φιαξτε τμηματα υποδομών.
3.αυτη η Α1 θα γινει ο ταφος πολλών ομάδων εις βάρος άλλων ομάδων καιροσκόπων παρασιτικά υφιστάμενες χωρίς νόημα στη κατηγορία.