Πέμπτη 4 Ιουλίου 2013

Ρούλα Πατήλα: Η πρόεδρος με τα 12πόντα!!!

Κόκκινη γόβα στιλέτο, Luis Vuitton αξεσουάρ, ακαταμάχητο σεξαπίλ. Η 26χρονη Ρούλα Πατήλα, πρόεδρος ποδοσφαιρικής ομάδας αποτελεί κατά το γνωστό διαφημιστικό σποτ το alter ego του εθνικού μας «αγαπούλα» σε μια ροζ και ακίνδυνη βεβαίως εκδοχή.
Όνειρο της είναι να δημιουργήσει ένα μικρό ΑΠΟΕΛ μέσα στην υποβαθμισμένη περιοχή του Ζεφυρίου. Λεφτά ναι μεν δεν υπάρχουν για μετεγγραφές από το «πάνω ράφι», η διάθεση ωστόσο και ο ρομαντισμός περισσεύει. « Υπάρχει καλό και εργατικό προπονητικό team, διαθέτουμε ταλαντούχους και φιλόδοξους ποδοσφαιριστές και παρά το μικρό μπάτζετ, είμαστε έτοιμοι να αφήσουμε τα αλώνια για τα μεγάλα σαλόνια!».
Οι ποδοσφαιριστές της ομάδας μάλλον έπεσαν απ’ τα σύννεφα όταν προπονητής τους παρουσίαζε την μόλις 23χρονών τότε Ρούλα, ως τη νέα πρόεδρο της ομάδας.
« Όταν μπήκα στο γήπεδο για πρώτη φορά, για να τους συστηθώ, οι παίχτες περίμεναν να συναντήσουν κάποιον άνδρα και όχι ένα κοριτσάκι 23 χρονών. Σκεφτείτε μόνο ότι κάποιοι ποδοσφαιριστές ήταν μέχρι και δέκα χρόνια μεγαλύτεροι μου. Ήταν πολύ περίεργο συναίσθημα. Ευτυχώς μερικοί απ’ αυτούς έμεναν στη γειτονιά μου και έτσι με βοήθησαν να προσαρμοστώ. Βέβαια προσπαθούσα και εγώ να μην περνάω τα όρια. Δεν έμπαινα συχνά στα αποδυτήρια και γενικά κρατούσα χαμηλό προφίλ».
Την προεδρία πάντως δεν την κέρδισε προσφέροντας κάποιο χρηματικό αντίτιμο, αλλά επειδή κανείς άλλος δεν αναλάμβανε τα ηνία μιας ομάδας που ανήκει σε μια από τις δύσκολες και επικίνδυνες περιοχές του λεκανοπεδίου.
«Με πρότεινε ο προηγούμενος πρόεδρος και εγώ όπως ήμουν τρελά πορωμένη από μικρή με το ποδόσφαιρο, είπα αμέσως ναι, εστω και αν δεν ήξερε που έμπλεκα. Φανταστείτε, ότι είπα το νέο στην οικογένεια μου ένα μήνα μετά. Φυσικά, έμειναν έκπληκτοι αν και γνωρίζουν από πρώτο χέρι πως αν μου μπει κάτι στο μυαλό δύσκολα θα κάνω πίσω».
Βέβαια τα πράγματα και δη στο ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο δεν είναι τόσο απλά. Κάθε Κυριακή η 26χρονη πρόεδρος δίνει από τη τσέπη της 300 ευρώ για να πληρώσει τα έξοδα των διαιτητών, ενώ στις υποχρεώσεις της είναι τα τραπεζώματα στην ομάδα στις φημισμένες ταβέρνες της Χασιάς ως πριμ για τα νικηφόρα αποτελέσματα.
«Ας είναι καλά, η επιχείρηση που διαθέτω ( ίντερνετ καφε) και μια μικρή βοήθεια που παίρνουμε από τον δήμο. Έτσι βγάζουμε τα έξοδα μας. Μην φανταστείτε ότι δίνουμε μισθούς στους ποδοσφαριστές. Εδώ παίζει όποιος έχει αγάπη για το ποδόσφαιρο και την Ρούλα (γέλια)».
Κάθε εμφάνιση της στα ποδοσφαιρικά γήπεδα, συνοδεύεται με σπαρταριστά περιστατικά.
«Υπάρχει διαιτητής που είναι ικανός να μην ξεκινήσει τον αγώνα αν δεν κάνω την εμφάνιση μου και με φιλήσει σταυρωτά. Ένας άλλος, σε ένα παιχνίδι όπου χάναμε 5-0, μου έδωσε τρία πέναλντι επειδή με συμπαθούσε. Βέβαια δεν τον όρισαν ποτέ ξανά σε αγώνα της ομάδας μου (γέλια). Συμβαίνουν ένα σωρό πράγματα. Οι αντίπαλοι της άλλης ομάδας καθώς περνούσα έξω από τα αποδυτήρια μου φώναζαν να τους δώσω το σαμπουάν, ενώ κάποιοι άλλοι ζητούσαν επίμονα να πάρουν μετεγγραφή στο Ζεφύρι. Αν είχα κάνει όλες αυτές τις μετεγγραφές σήμερα θα είχα 20.000 ποδοσφαιριστές (γέλια)».
Στο γήπεδο ακούει ένα σωρό συνθήματα με επικρατέστερο το «Ρούλα, πούλα» κατά το πρόσφατο διαφημιστικό σλόγκαν «Αγαπούλα πούλα!», ενώ και η ίδια ρίχνει τις δικές της ατάκες ζώντας την ένταση του αγώνα. «Παίξε μπάλα αγόρι μου, « Πόσο άμπαλος μπορεί να είσαι!» και άλλες πολλές πάντα ωστόσο μέσα σε επιτρεπτά όρια.
Και όταν το ποδόσφαιρο απουσιάζει από την ατζέντα της, κυριαρχεί η πολιτική. Έχει εκλεχθεί δημοτική σύμβουλος με τον συνδυασμό του δημάρχου Φυλής, κ. Δημήτρη Μπουραϊμη και ασχολείται επί το πλείστον με θέματα πολιτισμού και αθλητισμού.
«Οι φίλες μου έχουν βαρεθεί να τους μιλάω για ποδόσφαιρο και πολιτική. Όμως τι να κάνω, έτσι είμαι και ευτυχώς το αναγνωρίζουν και με αγαπούν. Μπορεί να ξυπνήσω ένα πρωί, όπως το έκανα πέρυσι, να πάρω τον προπονητή μας και να τρέχουμε στην Αίγινα για να δω Δ’ Εθνική. Μπάλα και πάλι μπάλα ..!»

Πηγή: calcio.gr




Δεν υπάρχουν σχόλια: