Δευτέρα 1 Ιουλίου 2013

Ζήτω η Νέα Ελλάδα!

Ο Αντώνης Σαμαράς χρησιμοποίησε πολλές φορές τον όρο «Νέα Ελλάδα» στο συνέδριο της Νέας Δημοκρατίας, οπότε όλοι κατάλαβαν πως η Νέα Δημοκρατία θα αλλάξει όνομα. Το συνηθίζουν οι πουτάνες να αλλάζουν όνομα, για να κρύβουν το παρελθόν τους και να το παίζουν κυρίες.
Ο Αντώνης Σαμαράς έκανε κάλεσμα σε όλους -και ειδικά στους Μεσσήνιους-, για να φτιάξουμε όλοι μαζί την Νέα Ελλάδα, αλλά εμένα μη με περιμένετε γιατί, ήδη, έχω κανονίσει να μεταναστεύσω. Φτιάξτε την μόνοι σας. Σας έχω απόλυτη εμπιστοσύνη.
Επίσης, ο Αντώνης Σαμαράς έκανε προσπάθεια να χαμηλώσει τους τόνους μετά την ένταση που προκλήθηκε από την επίθεση του Μάκη Βορίδη στον ιδρυτή του ΠΑΣΟΚ, Ανδρέα Παπανδρέου, αλλά δεν υπήρχε λόγος, αφενός γιατί όσοι έχουν μείνει ακόμα στο ΠΑΣΟΚ είναι τόσο σκατάδες και ταλιροφονιάδες που δεν έχουν πρόβλημα να τους βρίσεις όχι τον Ανδρέα Παπανδρέου αλλά ούτε την ίδια τους την μάνα, και αφετέρου επειδή ο Ανδρέας Παπανδρέου, όσο ζούσε, κάτι τύπους σαν τον Βορίδη τους είχε γραμμένους στην καραπουτσακλάρα του.
Ο Αντώνης Σαμαράς τόνισε πως η Νέα Δημοκρατία τους χωράει όλους και αυτό μου θύμισε μια φίλη μου που ήθελε να κάνει τατουάζ στο κωλομέρι και της είπα να γράψει «Όλοι οι καλοί χωράνε».
Καταλήγοντας, ο Αντώνης Σαμαράς είπε πως η Νέα Ελλάδα θα είναι πραγματικότητα το 2021, στην επέτειο των 200 χρόνων από την Επανάσταση, οπότε καταλαβαίνετε πως μέχρι τότε θα προελαύνουν οι Τούρκοι και τα χαράτσια θα πέφτουν βροχή.
Πηγή: pitsirikos.net

Δεν υπάρχουν σχόλια: