Κυριακή 14 Ιουλίου 2013

O Σαλονικιός στην Cosmara του

Τον γνωρίσαμε μέσα από τα videos που έκανε στο youtube. Ο λόγος για τον Θεσσαλονικιό που όπου και να πάει, σε όποια χώρα κι αν βρεθεί το μυαλό του είναι στην Θεσσαλονίκη και την Ελλάδα. Σχεδόν παντού υπάρχουν πύργοι, αλλά σαν τον Λευκό...πουθενά... Ο Σαλονικιός σε μια συνέντευξη στο site μας για να μας πει ότι είναι στην Cosmara του. Όχι ότι δεν το ξέραμε...
Καλησπέρα Δημήτρη. Για αρχή χαιρόμαστε που δέχτηκες να δώσεις αυτή την συνέντευξη και να σε γνωρίσουμε καλύτερα!Θα θέλαμε να μάθουμε μερικά πράγματα για σενα. Να γνωρίσουμε στην τελική τον Θεσσαλονικιό καλύτερα. 
Ακούω...
Γενικά μικρός ποιες ήταν οι ανησυχίες σου;
Όταν ήμουν πιτσιρικάς ήμουν χεβιμεταλάς κόκκαλο και είχα μια νοοτροπία fuck the system φάση, αλλά ήμουν καλό παιδί (γέλια). Έγραφα ποιήματα μικρός και ασχολούμουν πολύ με την μουσική. Ήθελα επίσης να γνωρίσω διάφορες κουλτούρες και ανθρώπους. 
Τι δουλειά θα ήθελες να κάνεις όταν μεγαλώσεις;
Πιτσιρικάς δεν είχα κάποια συγκεκριμένη δουλειά που ήθελα να ακολουθήσω, θυμάμαι πάντως πως πάντα ήθελα να ταξιδέψω, οπότε όλες οι δουλειές που κατά καιρούς έλεγα πως θέλω να κάνω είχαν να κάνουμε με ταξίδια.
Και τώρα; Τι δουλεία κάνεις; Πέρα από το modeling
Θα μας πάρουν στο ψιλό ρε συ, τι μόντελινγκ λες?(γέλια). Μέχρι πρόσφατα δούλευα στην μονάδα αντιμετώπισης εκτάκτων αναγκών στο Νιούκαστλ. Τώρα πλέον κάνω διάφορα πράγματα, ασχολούμαι με την διαφήμιση και το ίντερνετ και ηγούμαι μιας ομάδας που βοηθά Έλληνες φοιτητές στα πρώτα βήματα τους στην βόρεια Αγγλία. Λεπτομερείς στο www.newintown.gr
Γενικά απ ότι έχουμε καταλάβει σ αρέσουν τα ταξίδια. Ποιες χώρες έχεις επισκεφτεί;
Βασικά έχω ταξιδέψει αρκετά στην Ευρώπη, κεντρική και δυτική, Σκανδιναβία, όχι όμως πολύ στην ανατολική, που είναι όμως μέσα στα πλάνα μου. Εκτός Ευρώπης έχω πάει πρόσφατα στην Γκάνα και έχω σκοπό όταν μπορέσω να ταξιδέψω Ασία και Ν. Αμερική. Γεροί να είμαστε...
Ποια χώρα, είναι το απωθημένο σου;
Απωθημένο δεν υπάρχει. Όλοι οι στόχοι είναι εφικτοί αρκεί να υπάρχει θέληση. Το λέω αυτό γιατί πολύς κόσμος λέει «αυτός πρέπει να έχει πολλά φράγκα για να γυρνάει τόσο» λες και είμαι κάνας Αμπράμοβιτς, αλλά πραγματικά έχω ένα πάθος –τα ταξίδια- και κάνω ότι μπορώ για να το εξασκώ. Οπότε τα απωθημένα, γίνονται πραγματικότητα. Θα ήθελα πάντως κάποια στιγμή να πάω στην Κίνα, αλλά σε απόμερα χωριά, και στην Νότια Αμερική.
Ποιο χώρα σου έκανες περισσότερη εντύπωση;
Πολλές εντυπώσεις από πολιτισμούς Ευρωπαϊκούς, τις πολλές ομοιότητες που έχουμε κάποιους λαούς σε νοοτροπία, πχ οι Σέρβοι ή οι Ισπανοί αλλά και τις τεράστιες διαφορές σε τρόπο σκέψης από λαούς όπως οι Γερμανοί και οι Σκανδιναβοί. Σαν χώρα όμως, κυρίως σαν εμπειρία, ξεχωρίζω την Γκάνα. Άλλος κόσμος εντελώς. Σε άλλες χώρες μπορείς να κάνεις , αυτό που λένε οι Άγγλοι blend in. Στην Γκάνα ένιωθα πραγματικά ξένος!  
Την Ελλάδα την έχεις γυρίσει όλη;
Όχι δυστυχώς. Επειδή λείπω εξωτερικό από τα 20 δεν κατάφερα να γυρίσω πολύ την Ελλάδα. Είναι όμως ένας μεγάλος στόχος, όταν κάποτε ξαναγίνω κάτοικος Ελλάδας να δω περισσότερες περιοχές της χώρας μου.
Γενικά μία ερώτηση που θα ήθελε αρκετός κόσμος να σου κάνει… έχεις πάει σε πολλές χώρες, και έχεις δει πως εξελίσσονται τα πράγματα στην Ελλάδα. Πως και δεν πήρες την απόφαση να μείνεις στο εξωτερικό;Αν και την απάντησες ήδη.

Μένω στην Αγγλία εδώ και χρόνια! Έκανα τις σπουδές μου εδώ και έμεινα και μετέπειτα και πλέον βρίσκομαι μεταξύ Αγγλίας και Ελλάδας, τελευταία κυρίως Αγγλίας βέβαια...
Βουνό η Θάλασσα;
Θάλασσα φίλε! Γουστάρω βουνό και περιπάτους και τέτοιες καταστάσεις αλλά, θάλασσα! Ρε φίλε είναι κλισέ φράση, αλλά μα την Παναγία, το σκεφτόμουν και στην Γκάνα κ στην Ισπανία, σαν την Χαλκιδική... δεν έχει! Βέβαια δεν έχω πάει στην καραϊβική ή στο Μαϊάμι σε τέτοια εξωτικά μέρη, αλλά από τις παραλίες που έχω δει εγώ, σαν τις Ελληνικές πουθενά!
Καλοκαίρι ή χειμώνας;
Και τα 2! Στην Ελλάδα υπάρχουν 4 κανονικές εποχές που τις ξεχωρίζεις, όμορφα κι ωραία! Στην Αγγλία, υπάρχει η άνοιξη, ο χειμώνας, ο βαρύς χειμώνας, και το απόλυτο ψύχος! Εν τω μεταξύ, όσο συμβαίνουν όλα αυτά, βρέχει και φυσάει κιόλας... Οπότε διαλέγω και τα 2, να γουστάρω
Και ξαφνικά ανεβάζεις ένα βίντεο και πέφτει σαν βόμβα στο διαδίκτυο και γίνεσαι πασίγνωστος. Πως σου ήρθε αυτή η ιδέα; 
Ήταν τελείως αυθόρμητο το πρώτο βίντεο! Είχαμε πάει στο Άμστερνταμ με τον Τάφ (ξάδερφος, συνονόματος και κάμερα μαν) και είχαμε κλείσει δωμάτιο να μείνουμε σε μια βάρκα. Ακούγεται λίγο παράξενο, αλλά ήταν ένα μακρύ πλωτό καΐκι αραγμένο σε ένα κανάλι του Άμστερνταμ, με 5-6 δωμάτια, μεγέθους παρόμοιου τουαλέτας πούλμαν, σοβαρά σε μιλάω! Anyway, το συγκεκριμένο κανάλι ήταν πραγματικά μεσ’την μπίχλα και άρχισα να τα χώνω και ο ξας τραβούσε! Μετά αυτός με έπεισε να το βάλω στο you tube και από κει και πέρα αφού είδα ότι γουστάρω εγώ και αρέσει και σε αρκετό κόσμο, το συνεχίζω μέχρι σήμερα. Κάθε φορά που πάω βόλτα, κάνω και ένα βιντεάκι.
Πως σου φάνηκε όλη αυτή η δημοσιότητα που απέκτησες; Ήταν σίγουρα κάτι απότομο και γρήγορο.
Ρε bro εντάξει δεν έγινα και ο Ρουβάς!!!! Δημοσιότητα... Τι να πω τώρα δεν ξέρω... Καμιά φορά αν κάποιος που δεν έχω δει ποτέ μου με πλησιάζει και λέει μεγάλε τα βίντεο τα γουστάρω κι έτσι, ή με φωνάζουνε Σαλονικιός συνέχισε κτλ γουστάρω, γιατι βλέπω οτι ο κόσμος εκτιμάει τα βίντεο και παρακολουθεί. Είναι όμως μυστήρια κατάσταση, με φαίνεται περίεργο να με γνωρίζουν, χαίρομαι πολύ όμως που κάνω τον κόσμο να γελάει. Είναι μεγάλη υπόθεση και τεράστια τιμή!
Ο αυτοσχεδιασμός που είχες στα βίντεο σου πιστεύεις ότι ήταν η επιτυχία να γίνεις γνωστός;
Πιστεύω ότι τα βιντεάκια «έπιασαν» γιατί δεν χρησιμοποιώ αυτήν την ξύλινη γλώσσα της τηλεόρασης, τα λέω στα ίσα και πραγματικά σαν να τα λέω σε έναν φίλο που πήγαμε ταξίδι μαζί. Γιατί αυτή είναι και η πραγματικότητα. Τώρα, όπως σου είπα, το πρώτο βίντεο ήταν αυθόρμητο εντελώς.Στα υπόλοιπα έιχα ένα πλάνο. Πχ πήγα στο Παρίσι, ήξερα απο πριν ότι θα πάω στον πύργο του Άιφελ, έπρεπε να πω κάτι οπότε έκανα κάποια σχέδια πριν το γυρίσω. Στην Μάλαγα που με φέραν νες με παγωτό, τι πλάνο να κάνω???  Γενικά πάντα είχα κάποια πλάνα, αλλά ποτέ σενάριο. Πλάνο και αυτοσχεδιασμός.
Πέρα από τα βίντεο με τα ταξίδια. Τραγουδάς κιόλας… Μίλα μας λίγο για την μουσική στην ζωή σου
Τραγουδάω και παίζω κιθάρα και επειδή από μικρός με ενδιέφεραν οι στίχοι, γράφω και τραγούδια. άλλη φάση τελείως η μουσική μου φίλε. Δηλαδή στα βίντεο μπορεί να μου βγαίνει η χαβαλετζίδικη πλευρά αλλά στην μουσική μου, δεν μπόρεσα ποτέ να γράψω χαρούμενο τραγούδι! Όλα είναι κλάψα, βάσανο και γινάτι. Νομίζω ότι με τα βίντεο και τα τραγούδια μου εκφράζονται 2 διαφορετικές πλευρές του εαυτού μου.
Ποια είναι τα χόμπι σου πέρα από τα ταξίδια;
Μουσική, βιβλία, μπαλίτσα 5χ5, κάνα ταβλάκι, κάνα pro.
Αγαπημένο φαγητό να φανταστώ, το παστίτσιο; Λόγο του ψευδώνυμού σου στο youtube;
Μπα καμία σχέση! Τo nickname είναι απο τα χρόνια που γραφόσουν στο ίντερνετ σε διάφορα site και δεν ήθελες να βάλεις το αληθινό σου όνομα. Το alter ego μου, ο Micio Pasticio! To αγαπημένο μου φαγητό είναι ο αρακάς, με πατάτες και καρότα και τίγκα στον άνιθο και τυράκι από δίπλα!
Ο φόβος σου...
Φοβάμαι τα φίδια και τα αεροπλάνα!!! Ακούγεται ειρωνικό, αλλά δεν μπορείς να φανταστείς τι ζόρι έχω τραβήξει για να κυριεύσω τον φόβο. Τα αντιμετωπίζω πλέον ως αναγκαίο κακό! Ή θα μπεις, ή κάτσε στα αυγά σου...
Πως φαντάζεσαι τον εαυτό σου μετά από 30 χρόνια… σε καμιά ξεχασμένη παραλία στα BoraBora?
Γερός, δυνατός για να μπορώ ακόμα να τριγυρνάω!
Σ ευχαριστούμε για ακόμη μία φορά για την συνέντευξη και τον χρόνο σου. Πιστεύουμε σύντομα να σε γνωρίσουμε από κοντά…. Μέχρι τότε καλά ταξίδια….!!!! Καλά να περνάς σ’ ότι κάνεις, όπου το κάνεις, όπως το κάνεις, όπως το κάνεις και….. με όποιον το κάνεις!
Πηγή: cosmara.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια: