Τετάρτη 10 Σεπτεμβρίου 2014

Προβλήματα από την Εμποροπανήγυρη Γιαννιτσών καταγγέλει κάτοικος της περιοχής

Είμαι κάτοικος Γιαννιτσών στην περιοχή κοντά στο ΙΚΑ. Θα ήθελα να δημοσιεύσετε το πρόβλημα μου όπως και πέρυσι διότι πέρυσι είχε εισακουστεί….

Η ώρα είναι 1:30 π.μ. και η μουσική από τους πλανοδίους μικροπωλητές είναι στην διαπασών (αστυνόμευση ούτε για αστείο) . Εγώ πρέπει στις 5 το πρωί να ξυπνήσω και να πάω στην δουλειά μου και να επιστρέψω στο σπίτι μου στις 4:00 το απόγευμα.
Για να παρκάρω στο σπίτι μου πρέπει να κάνω κάποια "δέηση" μήπως και σταθώ τυχερός αλλιώς καμία 4-5 τετράγωνα παραπάνω…..
Ένα ακόμα πρόβλημα και μάλιστα μείζων που το είχα θίξει και πέρυσι είναι το θέμα της καθαριότητας - υγιεινής. Δεν υπάρχουν αρκετές χημικές τουαλέτες ώστε να εξυπηρετούν τον τόσο κόσμο που επισκέπτεται την εμποροπανήγυρη και ούτε τους πλανόδιους πωλητές που μένουν εκεί οπότε καταλαβαίνετε που κάνουν την ανάγκη τους. Στους δρόμους, τα πεζοδρομία, τους τοίχους, τις εισόδους των σπιτιών μας κτλ. Ο δήμαρχος και ο αντιδήμαρχος μας διαβεβαίωσαν ότι τα περσινά έκτροπα δεν θα γίνουν και φέτος φυσικά μέχρι να εισπράξουν τα ενοίκια, από κει και πέρα τι τους νοιάζει; Στο σπίτι τους γίνετε αυτός ο χαμός; ΟΧΙ!!!!
Ένα ακόμα θέμα είναι ότι σε περίπτωση που χρειαστεί να έρθει ένα ασθενοφόρο η ένα πυροσβεστικό υπάρχει η δυνατότητα μόνο από το ουρανό (ουρανοκατέβατο)….

Αναρωτιέμαι λοιπών και λέω….

Α) Τι ώρα θα μπορέσω να κοιμηθώ…;
Β) Για ποιον λόγο οι κάτοικοι της περιοχής πληρώνουν δημοτικά τέλη;
Γ) Γιατί δεν μεταφέρεται επιτέλους η εμποροπανήγυρη εκτός κατοικημένης περιοχής όπως σε όλη την υπόλοιπη Ελλάδα;
Αυτά είχα να πω σας ευχαριστώ εκ των προτέρων και ελπίζω να δημοσιεύσετε και φέτος το πρόβλημα μου γιατί τελικά είναι ο μόνος τρόπος για να ακουστεί η αγανακτισμένη φωνή μας!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: