Τρίτη 7 Οκτωβρίου 2014

Σταμενίτης για Ολυμπιακά ακίνητα: "Στην θητεία μου υπήρξε αξιοποίηση"

Τι υποστηρίζει ο βουλευτής Πέλλας της ΝΔ και πρώην πρόεδρος της Ολυμπιακά Ακίνητα ΑΕ, Διονύσης Σταμενίτης για την υπόθεση των εγκαταλελειμμένων εγκαταστάσεων.
Ανακοίνωση, με την οποία εκφράζει την έκπληξη του για τα περί αιτήματος για άρση της ασυλίας του, προκειμένου να ελεγχθεί για την θητεία του στην Ολυμπιακά Ακίνητα ΑΕ, εξέδωσε την Δευτέρα (06/10) ο βουλευτής Πέλλας της ΝΔ, Διονύσης Σταμενίτης.
Ο κ. Σταμενίτης, ο οποίος διαδέχτηκε τον Κωνσταντίνο Ματάλα στον προεδρικό θώκο της εταιρίας, επισημαίνει ότι κατά την 11μηνη θητεία του όχι μόνο δεν υπήρξε απαξίωση των Ολυμπιακών εγκαταστάσεων αλλά αξιοποιήθηκαν πλήρως, κιόλας, τρία εξ αυτών.
Αναλυτικά η ανακοίνωση
"Με έκπληξη είδα σήμερα δημοσιεύματα, σύμφωνα με τα οποία «πρόκειται να ζητηθεί η άρση της ασυλίας μου», για την εντεκάμηνη θητεία μου ως προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου της Εταιρίας Ολυμπιακά Ακίνητα Α.Ε.
Και η έκπληξη είναι εύλογη, γιατί επί της θητείας μου, όχι μόνο δεν επήλθε «απιστία σε βάρος του Δημοσίου», όπως αναφέρουν τα δημοσιεύματα, αλλά αντίθετα διασφαλίστηκαν στο ακέραιο τα συμφέροντα του Ελληνικού Δημοσίου. Ενώ σε ό,τι αφορά τις αναφορές ότι κατά την ολιγόμηνη θητεία μου υπήρξε «απαξίωση των Ολυμπιακών εγκαταστάσεων», η αλήθεια είναι ότι αξιοποιήθηκαν πλήρως (μέσω της παραχώρησής τους σε Δήμους και Ομοσπονδίες) 3 από τα Ολυμπιακά ακίνητα που απέκτησαν ουσιαστική μετα-Ολυμπιακή χρήση.
Και κάτι ακόμα: ουδέποτε «στη μακρά έρευνα» όπως αναφέρουν τα δημοσιεύματα, με κάλεσε κάποιος από τη δικαιοσύνη για να δώσω διευκρινήσεις για οτιδήποτε. Είτε πριν εκλεγώ βουλευτής, είτε κατά τη διάρκεια της κοινοβουλευτικής θητείας μου.
Αυτά έπραξα επί της θητείας μου, εξυπηρετώντας αυστηρά και μόνο το δημόσιο συμφέρον. Και είμαι υπερήφανος γι αυτό".

Ανθή Κουτσουμπού
Πηγή: News247.gr

1 σχόλιο:

ΠΙΤ-ΜΠΟΥΛ είπε...

ΕΜΕΝΑ ΠΑΝΤΩΣ ΜΕ ΕΠΕΙΣΕΣ ΤΟΣΟ ΠΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΓΚΙΝΗΣΗ ΜΟΥ ΕΚΟΨΑ ΤΟ ΒΡΑΔΥΝΟ ΦΑΓΗΤΟ ΚΑΙ ΛΕΩ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΩ ΚΑΙ ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΕΙΝΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΘΩ. ΒΛΕΠΩ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ ΣΟΥ ΠΟΥ ΞΕΣΚΙΣΤΗΚΕΣ ΝΑ ΤΑ ΕΚΛΕΞΕΙΣ ΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑΝΕ ΠΟΝΗΡΑ ΓΙΑΤΙ ΦΕΥΓΕΙΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΤΟΥΣ. ΓΙ ΑΥΤΟ ΤΟΥΣ ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΙΣΩΣ ΑΡΧΙΣΩ ΚΑΙ ΑΠΕΡΓΙΑ ΔΙΨΑΣ. ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΔΙΟΝΥΣΑΚΗ ΣΑΝ ΕΜΕΝΑ ΠΟΥ ΣΥΜΠΟΝΩ ΚΑΙ ΣΥΜΠΑΣΧΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΑΛΛΑ ΘΑ ΜΟΥ ΕΠΙΤΡΕΨΕΙΣ ΝΑ ΜΗΝ ΣΕ ΞΑΝΑΨΗΦΙΣΩ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΔΙΣ ΜΑΛΑΚΙΖΕΙΝ ΤΟ ΤΙΜΩΡΕΙ ΚΑΙ Ο ΘΕΟΣ.