Σάββατο 10 Ιανουαρίου 2015

Ζήνα Κατερίνα - Υποψήφια Βουλευτής ν. Πέλλας ΣΥΡΙΖΑ ΕΚΜ: Βιογραφικό

Ονομάζομαι Ζήνα Αικατερίνη του Μάρκου. Γεννήθηκα το 1983 και είμαι κάτοικος Γιαννιτσών του Νομού Πέλλας. Είμαι πτυχιούχος Μηχανολόγος Μηχανικός – Εκπαιδευτικός ( ΑΣΕΤΕΜ/ΣΕΛΕΤΕ – Αθήνας).Διαθέτω πτυχίο επάρκειας της Αγγλικής και Γαλλικής γλώσσας. Εργάστηκα ως αναπληρώτρια καθηγήτρια από το 2006-2013 στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση αλλά και σε ΙΕΚ,ΟΑΔ και ΚΕΚ. Συμμετείχα ενεργά σε εκπαιδευτικά προγράμματα του ΟΚΑΝΑ, ΚΕΘΙ, και Κέντρου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης. Είμαι μέλος του Ο.Λ.Τ.Ε.Ε..
Διατέλεσα μέλος της συντονιστικής επιτροπής αυτόνομης φοιτητικής παράταξης 2001-2003. Είμαι ενεργό μέλος του Αντιφασιστικού Μετώπου Γιαννιτσών. Συμμετείχα σε πολιτιστικούς συλλόγους και δρώμενα σε Γιαννιτσά, Ξάνθη και Δράμα.
Συμμετείχα ενεργά ως υποψήφια δημοτική σύμβουλος στην Αυτόνομη Δημοτική Κίνηση ΑΝΑΣΑ Πέλλας την οποία στήριξε ο ΣΥΡΙΖΑ στις δημοτικές εκλογές του 2014. Παραμένω μέλος της γραμματείας.
Είμαι μέλος της Νομαρχιακής Επιτροπής ΣΥΡΙΖΑ Πέλλας και μέλος της Συντονιστικής Επιτροπής της Οργάνωσης Μελών Γιαννιτσών.

Δεν υπάρχουν σχόλια: