Σάββατο 20 Ιουλίου 2013

Πρέπει ο άνδρας να κάνει δουλειές στο σπίτι;

Αν κάποιος με ρωτούσε τι είναι αυτό που με κάνει ευτυχισμένη, υποθέτω ότι η απάντησή μου θα εξαρτιόταν από την φάση στην οποία βρισκόμουν.  Η προφανής  απάντηση θα ήταν το να είμαι η μητέρα των δυο κοριτσιών μου.  Τίποτα δε μπορεί να σου φέρει μεγαλύτερη χαρά. Και βέβαια να ζεις αρμονικά με τον άνδρα σου, να είστε αγαπημένοι. Άραγε τι ζητά μια γυναίκα από έναν άνδρα για να είναι ευτυχισμένη μαζί του; 
Από τη συγγραφέα, ειδική σε θέματα οικογενειακών σχέσεων Krishann Briscoe
Μπορεί να τσακωνόμαστε που και που αλλά αγαπιόμαστε αληθινά και καταλαβαίνω ότι πραγματικά θέλει να είμαι ευτυχισμένη. Και αυτό είναι που με γοητεύει ακόμα και θέλω να είμαι μαζί του.
Δεν θα έλεγα ότι  το να κάνει τις δουλειές του σπιτιού μπορεί να κάνει τη γυναίκα ευτυχισμένη. Εγώ προσωπικά δε  ζητώ από τον άνδρα μου  να σφουγγαρίζει το πάτωμα αλλά μια καλή κίνηση όπως το να μαγειρέψει για μένα κάποιες φορές για να με ευχαριστήσει και να με ξεκουράσει με κάνει πραγματικά να νιώθω χαρούμενη μαζί του.
Είμαι ευγνώμων για αυτά τα απλά πράγματα αλλά τίποτα δεν μπορεί να συγκριθεί με το να βλέπεις έναν άνδρα να είναι αφοσιωμένος στην οικογένειά του.  Το να τον βλέπω να κάθεται στο καναπέ και να διαβάζει στα κορίτσια μας  ή να τις παίρνει αγκαλιά και τις φιλάει, δεν συγκρίνεται με τίποτα.
Πρόσφατα διάβασα μια έρευνα που δημοσιεύτηκε στη Huffington Post, και αναφερόταν στο τι μπορεί να κάνει ένας άνδρας για να είναι ευτυχισμένη η γυναίκα του.
Σύμφωνα με την έρευνα , οι γυναίκες που είναι παντρεμένες με παιδιά κάτω των 5 ετών, όλες  οι γυναίκες θεωρούν ότι η ποιότητα  του γάμου τους ήταν σε ανώτερα επίπεδα όταν  οι σύζυγοι τους ήταν πιο κοντά στα παιδιά τους, συμμετείχαν ενεργά στην οικογενειακή ζωή και έδειχναν την τρυφερότητα και το ενδιαφέρον τους.
Η συγκεκριμένη μελέτη διαπίστωσε ότι  το να μοιράζεται το ζευγάρι ένα  ίσο φορτίο, όσο αφορά τις δουλειές του σπιτιού, δεν έχει απαραίτητα σημασία. Όπως φαίνεται και σε αυτό το σημείο, συμφωνώ μαζί με τις συμμετέχουσες στην έρευνα. “Η προθυμία όπως, του αρσενικού”, υποστηρίζει η έρευνα μετράει για τις γυναίκες. “Όταν δεν αισθάνεσαι σαν να κουβαλάς μόνος σου το φορτίο των υποχρεώσεων του σπιτιού τότε η σχέση σας ωριμάζει και εξελίσσεται αρμονικά”.
Να συμμετέχει ή όχι λοιπόν ο άνδρας στις δουλειές του σπιτιού; 
Θα μιλήσω πάλι για τη δική μου περίπτωση. Ναι μερικές φορές, όταν ο άνδρας μου προθυμοποιηθεί να βάλει την ηλεκτρική σκούπα φαντάζει στα μάτια μου… πολύ γοητευτικός. Και δεν είναι το θέμα της κούρασης. Είναι το ότι νιώθω πως με καταλαβαίνει. Είναι το ότι θέλει να έχω χρόνο για να κάνω και άλλα πράματα, αυτά που με κάνουν χαρούμενη. Είναι το ότι βλέπω την αγωνία του να με βοηθήσει για να περάσουμε περισσότερο χρόνο μαζί κάνοντας μια βόλτα που θα με ευχαριστήσει.
Ξέρω, το πώς ικανοποιείται μια γυναίκα διαφέρει από περίπτωση σε περίπτωση. Πολλές γυναίκες ζητούν από τους άνδρες τους να μετακινήσουν ολόκληρα βουνά. Θέλουν να τους βλέπουν να κάνουν συνεχώς θυσίες. Θα ήθελαν να μπορούν να τα κάνουν όλα. Εγώ προσωπικά, φαντάζομαι οι περισσότερες γυναίκες θα συμφωνήσουν μαζί μου δεν γκρινιάζω ποτέ επειδή μαγείρεψε κάτι μόνος του και έκαψε το φαγητό. Δεν με πειράζει καθόλου αν δεν τα καταφέρνει. Μου αρκεί που αφιέρωσε έστω και μισή ώρα για να το κάνει.
Έτσι,όπως και  με τα περισσότερα πράγματα στη ζωή, όλα εξαρτώνται από την προσωπική οπτική. Για κάποιες γυναίκες το να βλέπουν τον άνδρα τους να κάνει δουλειές είναι ευτυχία. Άλλες πάλι το βρίσκουν αποκρουστικό.
 Αν ο άντρας μου με ρώταγε τι είναι αυτό που με κάνει ευτυχισμένη, δεν θα του έλεγα πιάσε τη σκούπα ( και μάζεψε όλα τα ψίχουλα που μόλις σου έπεσαν από το πιάτο) . Θα του απαντούσα: Συνέχισε να έχεις ως προτεραιότητα την οικογένεια σου. Η θέληση του άνδρα να μας βλέπει χαρούμενες είναι το πιο σημαντικό όχι η ίδια η πράξη.
Και δεν καμώνομαι πως είναι όλα ρόδινα στη δική μου σχέση. Πολλές φορές τα πράγματα δεν είναι αρμονικά πιο ζευγάρι δεν αντιμετωπίζει κρίσεις και καβγάδες για τα ζητήματα της καθημερινότητας; Χρειάζονται υποχωρήσεις και αμοιβαίος σεβασμός και δεν αναφέρομαι φυσικά, μονάχα στις οικιακές εργασίες.

Πηγή: boro.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: